زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

کشف ۷۵۰ کیلو مکمل بدنسازی تقلبی در مرکز تهران

  • کد خبر: ۵۳۰۱۵
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
کشف ۷۵۰ کیلو مکمل بدنسازی تقلبی در مرکز تهران
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری تولید کننده مکمل‌های بدنسازی تقلبی و کشف ۷۵۰ کیلو مکمل قلابی در ناصر خسرو خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع مکمل‌های بدنسازی تقلبی توسط متصدی یک واحد صنفی در محدوده کلانتری ۱۱۳ بازار تیمی از مأموران عملیات این کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حاکی از صحت خبر دریافتی داشت و با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از مأموران کلانتری بازار به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از آن مکان، موفق شدند ۷۵۰ کیلو مکمل بدنسازی در بسته‌های ۵۰ کیلو که توسط متهم تهیه شده به صورت فله‌ای آماده برای فروش بود، کشف کنند.

سرکلانتر هفتم عنوان داشت: علاوه بر مکمل‌های کشف شده مقادیر فراوانی مواد شیمیایی، آرد برنج، رنگ و اسانس برای تولید مکمل‌ها و همچنین تعدادی برچسب و پاکت بسته بندی جعلی با برندهای خارجی و قوطی‌های خالی، کشف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.
 
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->